Australia here we are! - Reisverslag uit Perth, Australië van 5oprijst - WaarBenJij.nu Australia here we are! - Reisverslag uit Perth, Australië van 5oprijst - WaarBenJij.nu

Australia here we are!

Door: vieropreis

Blijf op de hoogte en volg 5oprijst

21 April 2010 | Australië, Perth

Ons verblijf in Maleisie zit er op. We hebben niet veel meer gedaan na ons vorige verslag vanuit KL omdat Remko ziek werd. Het enige dat hij anders dan wij gegeten en gedronken had, was garnalen en een glas Hoegaarden…. Hij was me toch ziek;-). Het kwam er aan alle kanten uit zeg maar… Gelukkig duurde dit niet lang en voelde hij zich ’s avonds weer stukken beter! Dinsdag zijn we naar Singapore gevlogen (zouden met de trein gaan (7 uur), maar hebben toch bedacht dat we gaan vliegen (50 minuten). Gelukkig heeft het vliegverkeer hier geen last van de aswolken uit IJsland!! Een nachtje geslapen op het vliegveld aldaar en vandaag doorgevlogen naar Perth. We hebben vanmiddag de camper opgehaald die ons in 6 weken tijd naar Darwin rijdt......

We hebben in Singapore helaas geen internet gehad om onze tijd in Maleisie te omschrijven, vandaar nu. Wat wij vinden van Maleisie? Makkelijk te bereizen met een auto als je lef en een grote auto hebt! Op het vinden van de bestemming na ;-)). Makkelijk communiceren omdat iedereen wel een beetje Engels spreekt, erg vriendelijke en behulpzame bevolking en veel te zien!

Misschien zijn de mensen wel zo vriendelijk omdat wij 2 blanke mooie mannetjes bij ons hebben (met blond haar en blauwe ogen)! Wat hebben we vaak “Twin ?” of “Same ?” gehoord! De vrouwen zijn helemaal gek van Daan. Hij wordt de hele tijd in zijn wangetjes geknepen en alle vrouwen willen hem oppakken (Veel gehoord; Oh, so cute). De mannen zijn meer fan van Timo, maar Timo is dan toch een beetje verlegen (gelukkig maar!).

Gisteren én vandaag dus weer gevlogen. Dit keer ging het vliegen weer helemaal super! Miriam heeft vandaag zelfs een film (Avatar) tijdens de vlucht kunnen kijken :-) en Remko een aantal comedyseries.

Nu dus onze volgende avontuur, van Perth naar Darwin rijden. Wij schatten zo in dat dit 5000 km is. Miriam heeft een stukje van deze route reeds gedaan in 2000. Dat had ze toen ook niet kunnen bedenken dat ze hier in 2010 nog een keer zou zijn én dit keer met man en twee kinderen!
Het is hier gelukkig niet zo warm als in Maleisie en Singapore. Remko en ik zitten nu op een camping in Perth voor onze camper. De kids liggen al te slapen in hun ‘nieuwe bedden’. Wij hebben nu onze lange broeken en truien aan en zitten lekker aan de Australische wijn ….

• 21 April 2010 - 15:05

Peer:

Die Daan wordt een beste baas, doet bijna niet voor Timo under. Veel plezier down under. wat is het tijdsverschil?

• 21 April 2010 - 15:51

Anke:

Ben helemaal jaloers op jullie lekker op de camping (buiten het vele vliegen natuurlijk)
    Genieten jullie vier Liefs (o)pa (o)ma

• 21 April 2010 - 19:57

Esther:

Down under. Daar waar Ben en ik elkaar hebben leren kennen toen we daar een jaar aan het rondreizen waren. Heeeeel veel plezier in jullie camper. Ook wel lekker. Hoef je niet elke dag hotel te zoeken enz. Nou, we volgen jullie op de voet...(oh nee dat doen die abo's) Hier ook 's avonds buiten zitten met wijntje net als jullie. Alleen hebben jullie elke dag een andere uitzicht. Geniet ervan samen met de boy's

• 22 April 2010 - 11:46

Petra (stdj):

Ha Miriam,
    Leuk om jullie belevenissen te volgen!
    Heel veel plezier!

• 22 April 2010 - 13:06

Agnes:

Geniet ervan en denk niet dat het van de Hoegaarden kwam;)
    groeten uit zuid Afrika (toch nog gelukt). X ag

• 22 April 2010 - 14:15

Harrie En Loes:

Dag familie Los!
    Wat een feest om zo'n mooie reis te maken met zn viertjes!! We zitten hier met Jan en Ank aan de koffie in de Valkenierslaan! Zij vertelden vol trots over julie website, dus we zijn stiekem jullie foto's aan het bekijken! Leuk hoor, geniet ervan en we houden jullie in de gaten. Heel veel liefs, natuurlijk ook van Maria en Tijs

• 23 April 2010 - 13:30

Colette:

Hoi Remko en fam., ben even jullie leuke site aan het bekijken, wat een fantastisch avontuur zo met het hele gezin! Leuke foto's! Geweldig nu met de camper door Aussie heen. Heel veel plezier gewenst. Hier in NL werken we maar gewoon door (het is druk bij ING en bij ons), het wordt hier overigens wel heel goed weer komend weekend met ruim 20 graden vanaf zondag, eindelijk weer lente. Have fun en geniet, groetjes!

• 23 April 2010 - 13:35

Marjolein (stdj):

G'day mates!

Als ik zo alles lees, hebben jullie het helemaal geweldig!

Geniet ervan!!
    Veel groetjes,
    Marjolein

• 23 April 2010 - 14:39

Marian:

He alle vier,

Zorgen jullie wel dat mama goed op de spullen past? Ik weet nog dat ze tien jaar geleden haar rugzak is kwijt geraakt...
    Groetjes Marian