Aangekomen in Singapore :-) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van 5oprijst - WaarBenJij.nu Aangekomen in Singapore :-) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van 5oprijst - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Singapore :-)

Door: vieropreis

Blijf op de hoogte en volg 5oprijst

04 April 2010 | Singapore, Singapore

Zo, de kop is eraf! We zijn in Singapore. We zitten nu in een heerlijk appartementje, de kinderen liggen (al) te slapen en Remko en ik zitten in onze studeerkamer met een biertje. Remko met de lonelyplanet op de bank en ik achter de computer.

Even een korte samenvatting van de vluchten. Vanaf Schiphol vlogen we met een cityhopper naar Frankfurt. Om bij dit vliegtuig te komen moesten we eerst met de bus rijden. De bus stond voor de uitgang en Timo was erg onder de indruk van deze bus. Vooral van de vieze wielen van deze bus! Vervolgens stapten we het vliegtuig in. Timo was zo enthousiast over het vliegen dat hij bij binnenkomst van het vliegtuig meteen op de 1e stoel ging zitten die hij zag, bussiness class dus. We hebben hem toch maar meegenomen naar onze gereserveerde plaatsen in de economy class. Hij vond het erg spannend allemaal, maar viel al snel in slaap. Daan daarentegen bleef lekker wakker en viel net voordat we de grond raakten in slaap :-). In Frankfurt moesten we uitstappen en daar weer wachten op de volgende vlucht. Al snel zaten we in het vliegtuig. Met kinderen reizen heeft zo z'n voordelen! Maar er bleek iets niet helemaal goed te zijn met het vliegtuig en dit moest eerst gemaakt worden ;-). Het gevolg was dat we om half 12 in het vliegtuigen zaten en dat we pas om half 2 vlogen. We hadden voor deze vlucht 4 stoelen op een rij en een bassinet voor Daan. Timo viel al snel weer in slaap, maar Daan bleef weer langer wakker. Daan heeft nog een uurtje in zijn bassinet geslapen en later nog een uurtje op de grond en verder nog een paar uurtjes bij mij op schoot. De kinderen hebben het dus heel goed gedaan en wij voelen ons ook wel oké. Het tijdsverschil van 6 uur later is wel even wennen. In het vliegtuig werd het ontbijt pas laat geserveerd en toen we in het appartement aankwamen konden we meteen aan het avondeten ;-) Gelukkig gingen de kinderen daarna wel lekker slapen!

We blijven 3 dagen in Singapore en onze activiteiten zullen afhangen van de stemming van de kids. Wellicht morgen even zwemmen en dinsdag naar de dierentuin?

Remko is blij dat het vliegen voor nu weer achter de rug is en wij zijn samen erg blij dat het vliegen zo goed gegaan is!

Nog even de thuisblijvers: wij zullen echt voorzichtig zijn en zorgen dat we 27 juni weer veilig en gezond op Schiphol terug keren!!!

• 04 April 2010 - 18:52

Wyke, Peer En Mick:

Hey wereldreizigers, klinkt als een trip met veel geslaap so far. Geniet van al het moois

• 04 April 2010 - 19:22

Mama/oma Bente:

Fijn hoor dat jullie in Singapore zijn aangekomen. Geniet van deze mooie plek. liefs

• 05 April 2010 - 06:39

Roalt En Annemarie:

Fijn dat het zo goed is gegaan. Wat een fantastische onderneming. Heel veel plezier, geniet er van.

Hier alles goed. De zoals jullie wel kennen de dagelijkse dingen. Zaterdag en gisteren bij mijn ouders geweest, was erg gezellig. Vandaag een lekker dagje voor ons zelf.

Groetjes Annemarie

• 05 April 2010 - 06:43

Suzanne:

Hoop dat de kinderen lekker zijn bijgeslapen, want dat betekent dat jullie ook even hebben kunnen doorslapen!! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Veel plezier! xxx

• 05 April 2010 - 08:45

Anke (o)ma

• 05 April 2010 - 14:40

Ingrid En Kevin:

Hi!!

We zijn blij dat de reis goed gegaan is!! Lekker even bijtanken nu! Geniet ervan!! Mijn geluid op de pc is gemaakt dusse das handig voor contact met geluid tussen Timo en Britt (ps Britt wilde vandaag al een keer met timo gaan spelen, hebben uitgelegd dat er een ander jongetje woont..je had haar gezicht moeten zien!!) Groetjes!!!

• 08 April 2010 - 15:09

Robert:

Hoe reizen jullie eigenlijk? We gaan nu automatisch settelen hoor.
    Scheelt weer een kwart FTE, goed he?

gr Robert