Bijna! - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van 5oprijst - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van 5oprijst - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg 5oprijst

27 Februari 2012 | Nederland, Vleuten

We hadden al een tijdje het idee dat het wel erg leuk zou zijn om nog een keer op reis te gaan voordat Timo 5 jaar wordt. Door diverse redenen werden deze plannen niet concreet, tot begin van dit jaar.
Gelukkig waren onze beide werkgevers meteen akkoord en vond ook de juf van Timo dat dit zijn ontwikkeling niet in de weg zou staan. We hadden al langere tijd in ons hoofd dat we graag naar Indonesië wilden en de Lonely Planet hadden we al een tijd in huis, dus er was gelukkig weinig discussie over de bestemming!

Dus in de afgelopen weken hebben we alles geregeld: zomerkleding tevoorschijn gehaald, prikken gehaald tegen buiktyfus en de kinderen ook nogmaals hepatitus A en B, visums gehaald omdat we 31 dagen in het land verblijven en je zonder visum 30 dagen mag blijven, Daan zindelijk gekregen voor de dag én de nacht (!), de belastingaangifte gedaan, de reis uitgestippeld en het grootste deel ervan vastgelegd.

En nu is het dan bijna zover, volgende week zondagmiddag vertrekken we en keren dan na een maand weer terug. We hebben er erg veel zin in, verheugen ons op het samen zijn en de saté en de kinderen verheugen zich op alle zwembaden. Natuurlijk houden we weer regelmatig een reisverslag bij en houden we zo iedereen op de hoogte van onze ‘avonturen’ :-)

• 26 Februari 2012 - 13:00

Suzanne:

Leuk! We zien uit naar jullie mooie verhalen!

• 26 Februari 2012 - 15:53

PeerWyk&Mick:

Gaan jullie missen en zijn natuurlijk stikjaloers :) Doen we nog een afscheidsborrel/inwijdingsfestijn of wordt het een home-coming-party?

• 26 Februari 2012 - 18:41

Oma Margreet/bente:

Heel veel succes met de voorbereidingen en wens jullie hele mooie weken toe op Bali en Java. liefs uit hattem

• 27 Februari 2012 - 10:27

Oma Los:

Zal jullie zeker missen maar ik gun het jullie heel erg en ik hoop dat het geweldig wordt zo met 4en

• 27 Februari 2012 - 10:58

Marian:

Heey wat leuk dat Vieropreis weer op reis gaat! Zo kan ik jullie tenminste weer op de voet volgen en ben ik beter op de hoogte dan wanneer jullie gewoon in Nederland blijven. En dat ligt natuurlijk aan mij en niet aan jullie. Succes met inpakken en geniet van de voorpret!
    Groetjes Marian

• 27 Februari 2012 - 13:27

Ben:

Helemaal goed! Wij hadden er ook echt geen spijt van. Lekker met het hele gezin reizen. Indonesië is fantastisch, veel plezier.

• 27 Februari 2012 - 16:10

Aukje:

Wat super leuk!
    wij willen dit ook volgend jaar gaan doen maar weten nog niet waar naartoe... we wachten jullie verslagen af!

heel veel plezier en Daan: top jongen dat je zindelijk ben.

• 29 Februari 2012 - 07:39

Pieter :

Erg leuk vooruitzicht. Geniet er maar lekker van met z,n vieren. groet,
    Pieter

• 01 Maart 2012 - 19:40

Annemarie:

Wat geweldig dat het nu allemaal rond is. Veel plezier en geniet er van. Nu kan het nog buiten de schoolvakanties.

Groetjes

• 01 Maart 2012 - 20:44

Oma Margreet/bente:

Nog even ... en dan gaat het echt gebeuren ! Hoop dat Daan weer is opgeknapt en wens jullie een hele mooie en fijne reis toe . liefs mama/oma bente

• 04 Maart 2012 - 21:14

Susanne:

Ha! Ik heb jullie gevonden op het web en ga jullie zeker volgen!
    Vandaag met het vliegtuig.. zouden jullie er al zijn of niet?
    Veel plezier!!