Home sweet home - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van 5oprijst - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van 5oprijst - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg 5oprijst

29 Juni 2010 | Nederland, Vleuten

En nu dan echt het allerlaatste verslag van vieropreis ;-).
Wij zijn zondag veilig en wel thuis gekomen na een erg lange reis. Het eerste stuk van Bangkok naar Londen ging erg goed. We hadden wat vertraging, dus toen we eindelijk om half 2 (‘s nachts!) vertrokken waren de kinderen zo moe dat ze meteen in slaap vielen. Ze hebben toen heel wat uurtjes van de 12 uur vliegen geslapen :-). Helaas ging het in Londen minder voorspoedig. Het bleek dat de overstaptijd van 1,5 uur te kort was om de vlucht naar Amsterdam te halen (Heathrow is echt een megagroot vliegveld ;-)) en dus misten wij onze vlucht. Echt ontzettend rot want als je op weg bent naar huis dan wil je ook zo snel mogelijk thuis zijn. En natuurlijk wisten wij ook dat er wel een aantal mensen op Schiphol zou staan en die moesten dus ook afgebeld worden ;-). De volgende vluchten richting Amsterdam waren allemaal vol en wij konden alleen maar standby staan. Gelukkig waren er op de vlucht van 12 uur een aantal mensen niet verschenen (vind ik altijd erg raar) en dus konden wij mee naar Amsterdam. Remko en Timo zaten business class en Daan en ik helaas niet ;-).
Na nog meer vertraging (en 2 verdwenen buggy’s) kwamen wij uiteindelijk om half 3 aan op Schiphol. Daar stond een heel welkomscommitee op ons te wachten! Moeders, zusjes en onze buren mét een spandoek van Britt en Luuk voor Timo en Daan. Echt een goed welkom!

Toen waren we dus weer in ons huis in Vleuten….. Timo en Daan waren helemaal door het dolle heen door al het ‘nieuwe’ speelgoed dat ze allemaal vonden :-). Remko en ik waren helemaal onder de indruk van ons grote opgeruimde huis :-).

Nu zijn we weer een aantal dagen in Nederland en hebben het ‘normale leven’ weer aardig opgepakt. Remko is weer aan het werk gegaan en vandaag zijn we even bij het nieuwe kinderdagverblijf gaan kijken. Het is heerlijk om weer thuis te zijn en om te genieten van de tuin en van het mooie weer :-).

In de afgelopen weken zijn we regelmatig geconfronteerd met Nederlandse dingen zoals worteltjes, aardappels en natuurlijk ING kantoren :-). Een paar foto’s zijn toegevoegd!

Langs deze weg willen we iedereen bedanken voor alle enthousiaste reacties op onze reisverslagen die wij met plezier geschreven hebben. Daarnaast natuurlijk ook heel erg bedankt voor de geluksnijntjes, de heilige Christoffel en het uitknipbare visje die ervoor gezorgd hebben dat wij weer gezond en wel terug gekomen zijn!

• 29 Juni 2010 - 20:51

Mama Hattem:

't Ja het zit er weer op, maar we zijn toch allemaal blij jullie wat dichterbij te hebben. Geniet na van deze mooie reis en succes met de "start" weer in een zonnig "oranje" Nederland
    Liefs mama/oma Bente

• 30 Juni 2010 - 07:37

Hannie Huijsdens:

dank voor jullie verslag ik heb er van genoten. jullie zijn weer heelhuids thuis en kunnen terugkijken op een prachtige reis.
    ook thuis is weer nieuw voor iedereen. Grappig is dat altijd. Fijn voor iedereen dat jullie weer terug zijn en voor jullie om iedereen weer terug te zien.
    groeten uit bergschenhoek

• 30 Juni 2010 - 16:34

Agnes:

Leuk zo´n afsluitertje. Ga jullie verslagen missen (maar veel vaker bellen;)
    x Ag

• 30 Juni 2010 - 20:13

Esther:

Nou fijn dat jullie weer thuis zijn. Geniet van alle luxe hier en het mooie weer met oranjefeest!!

• 16 Juli 2010 - 18:01

Barbara:

hoi hoi,

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Zal wel heel erg wennen zijn, vooral dat je weer aan het werk moet.

Ben heel benieuwd naar de verhalen. Lijkt me leuk om weer een keertje af te spreken, maar ik begrijp dat jullie nog heel even moeten bijkomen. Wij gaan 28 aug op vakantie voor 3 weken, dus wellicht daarna afspreken. Mocht ik in de buurt zijn, dan kom ik wel even langs.

groetjes