Bijna! - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van 5oprijst - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van 5oprijst - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg 5oprijst

02 Augustus 2014 | Nederland, Vleuten

Olifant en strand,

Ja, het is weer tijd voor een verre reis en deze keer gaan we naar Sri Lanka!
Het laatste reisverslag van ons op waarbenjij.nu dateert van 7 april 2012. Toen zijn we, als vieropreis, naar Indonesië geweest. In het laatste verslag gaf ik aan dat we voortaan als vijfopreis zouden gaan reizen. Dat we nu met z’n 5-en gaan reizen klopt zeker, maar aangezien vijfopreis al vergeven was, zijn wij vanaf nu 5oprijst :-).

Maandag vertrekken we naar Sri Lanka. Tja, waarom Sri Lanka? Omdat we graag naar Azië gaan, omdat we graag zelf willen rondrijden, omdat er geen malariamuggen zijn, het land niet groot is (2 keer Nederland) er een enorme verscheidenheid aan landschapen is, het lievelingsdier van Timo, de schildpad daar woont en omdat het daar lekker warm is en het ons leuk lijkt. Genoeg redenen dus ;-). We hebben daar een auto gehuurd en gaan een klein rondje op het eiland rijden. Voor de kenners van dit land: we starten in Negombo, dan door naar Kandy, Polonnaruwa, Ella, Uda Walawe National Park en dan eindigen we in Mirissa. Tussendoor bekijken we natuurlijk zoveel mogelijk (toeristische) attracties.

De voorbereidingen zijn zo goed als klaar, Bas heeft zijn vaccinaties gehad en wij hebben onze visums. Verder moeten we morgen onze spullen nog inpakken, naar een verjaardagfeestje en een barbecue met de buren die dan weer terug zijn :-). Maar dat komt helemaal goed zodat we maandagmiddag bepakt en bezakt in het vliegtuig naar Sri Lanka zullen zitten. Nog een tussenstop op Dubai en dan vanaf dinsdagmorgen zijn we op de plaats van bestemming! Natuurlijk houden we ook dit keer met regelmaat onze reisverslagen bij zodat we na afloop weer een mooi fotoboek van onze reisverslagen met foto’s kunnen laten maken zodat we nog lang kunnen nagenieten van deze reis met z'n 5-en!

• 03 Augustus 2014 - 00:42

Oma Bente:

Veel succes met de voorbereiding en ben trots op jullie nieuwe avontuur !! liefs uit hattem van oma bente

• 03 Augustus 2014 - 08:11

Suzanne:

Spannend! Het is weer zover, heel veel plezier! Hoop dat de rijst smaakt;)

• 03 Augustus 2014 - 13:15

Iet De Vroome-Worst:

Hallo familie,

Van je moeder kreeg ik een mail met bijlage. Ook de vorige keer heb ik jullie reis gevolgd.
    Prachtig, hoe jullie dit doen en nu met 3 kids. Benieuwd wat jullie allemaal beleven.
    Veel succes en een goede reis morgen. Een behouden vaart!

Lieve groet van je tante Iet.

• 03 Augustus 2014 - 13:39

Wil:

Hallo vijfjes,
    Ik wens jullie een hele fijne reis en dat jullie maar veel mooie dingen mogen zien.

Liefs, Wil

• 03 Augustus 2014 - 17:19

Gert-jan Paul:

super dat jullie dit doen, heeeeeel veel plezier met z,n vijfjes!!!!

• 03 Augustus 2014 - 18:27

Margreet:

Dag Miriam (en familie),
    Heel veel plezier in Sri Lanka. Ik ben benieuwd naar alle foto's en verslagen.
    Groeten,
    Margreet Ausems

• 03 Augustus 2014 - 19:50

Anja Kouveld:

Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ben benieuwd naar de foto's en verhalen!

• 05 Augustus 2014 - 18:45

Oma Bente:

Goed te horen dat jullie in Colombo zijn aangekomen. Even rust nu en dan Sri Lanka verkennen. lieve groet hattem

• 05 Augustus 2014 - 19:18

Bonne En Martha:

We vinden het geweldig wat jullie doen!
    Zijn al geregeld op de hoogte gehouden door onze lieve vriendin (jullie (schoon)moeder) en oma, maar nu kunnen we het allemaal zelf lezen.
    Veel plezier!

• 06 Augustus 2014 - 19:32

Oma Bente :

Nog geen verslag ontvangen en ben toch heel benieuwd hoe het is. liefs hattem

• 07 Augustus 2014 - 17:13

Jannie:

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Hopelijk hebben jullie het tof.
    Dikke zoen